Zelena tržnica – novi dnevni boravak Valpova

25. 8. 2016.

Grad Valpovo uvelike se sprema za realizaciju još jednog značajnog projekta – Zelene tržnice, doznajeno od Lidije Maurović Košćak, direktorice Lokalne razvojne agencije Valpovo – Petrijevci, jednog od glavnih kreatora nove velike valpovačke priče.

Glavni je cilj projekta, koji bi novim vizurama i sadržajima trebao udahnuti novi život postojećoj napuštenoj valpovačkoj tržnici, prije svega podupiranje razvoja malih proizvođača kroz razvoj sigurnog lokalnog tržišta.

– Projekt je zamišljen tako da prednost u korištenju tržnice treba dati lokalnim proizvođačima, posebice ekoloških i tradicionalnih proizvoda. Njihova prodajna mjesta treba naglasiti, odnosno formirati zonu za lokalne i ekološke proizvođače. U sklopu tržnice osigurat će se i manja hladnjača kako bi se produžio rok valjanosti robe te redovite promotivne akcije u Zoni za lokalne i ekološke proizvođače (dani zdravog kuhanja, degustacije i dr.) te se stoga planira staviti zajednički, veći promopult koji bi služio za takve akcije. U planu nam je i razviti lokalnu markicu koju će povjerenstvo Grada dodijeliti lokalnim proizvođačima, a koja će biti kupcima garancija da stvarno kupuju lokalno proizvedeno. Također planiramo još intenzivnije raditi na udruživanju proizvođača, standardizaciji proizvoda, konverziji na ekološku proizvodnju i drugo – pojašnjava kreatorica projekta.

Lidija Maurović Košćak naglašava da nikako nije riječ o klasičnoj tržnici, već da će načinom svog uređenja i spojem moderne i tradicionalne arhitekture postati zapravo novi dnevni boravak grada.

Prostor tržnice od oko 800 četvornih metara bit će natkriven multifunkcionalnom nadstrešnicom, a uz 20-ak prodajnih štandova u istom je prostoru planirano i sedam prodajnih kioska, infokiosk, mesnica/ribarnica, ugostiteljski objekt, skladište te hladnjača, doznajemo o konceptu već usuglašenog projekta, čija je projektna dokumentacija u fazi izrade. Lidija ANIČIĆ